7 maj, igen

En till grej förresten:

Jag har varit sjuk idag (DET ÄR JÄTTESYND OM MIG!) och när jag då legat och åmat mig och sovit typ hela dagen, (jag gick upp cirkus klockan fem) så ar den satans telefonen ringt hela tiden. Alltid samma nummer, och alltid händer det samma sak. När man svarar så knastrar och piper det lite, och sen inget mer.
Så under dagen ligger jag och lider på grund av detta, och jag lovar, det var skitjobbigt. Den har ringt minst trettio gånger.
Så när jag då väl masat mig upp sådär runt fem så kommer jag på att jag kan ju kolla vem fan det är som ringer hela tiden. Så då visar det sig vara mammas företags fax!?
Det var alltså nån dum larmgrej som har ringt hela dagen och det enda hon behövde göra var att stänga av den på typ... en knapp?





... JA DET ÄR JÄTTESYND OM MIG.


Jag får ursäkta denna mindra sammanhängande text med att jag är sjuk och allt snurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0