13 maj

Tänkte bara att alla vill väll veta att jag sitter och kollar på videos på Sirqus Alfon's hemsida och får så sinnes mycket flashbacks från förra urix. Jag menar hur kunde jag glömma "5, 6, techno mix".
Väldigt relevant ämne då typ ingen som läser min blogg va på förra urix? Och för er som då inte sett dessa underbart underbara människor så säger jag, kolla på klippen och tänk er den musiken (allt mellan egna låtar till världens bästa tolkningar av britney m.fl), den energin i kombination med massa jättepepp människor som hoppar och sjunger? Ett liveband som till och med klassar ut Dorlene Love.


Men tjae, det jag vill ha sagt med detta inlägget är väl att jag har jättebegär på att se Sirqus Alfon live nu?





When I say Sirqus You say Alfon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0