Svenska

Så var det dags igen. Frågan är bara hur långt dett amer eller mindre meninslösa inlägg kommer bli, då, jag sitter i skolan och skriver. I brist på bättre saker att göra sitter jag här på datahyllan och spanar efter Britt-Marie för att undvika att bli ehm. "upptäckt". Galet folks.


Och i morse var det engelska uppsats. Som jag hade glömt bort. Men det gick ju ändå, och jag skrev nånting om musk. Jag kommer inte riktigt ihåg vad, men det var något med mina smurfhits. Lätt mannen. Men tror det blev rätt bra i alla fall, inte helt fel grammatiskt, och så vidare. Dock är jag rädd för att om jag inte får mvg på denna uppgiften så sänker jag mig till vg.

Hemkunskapen gick bra, speciellt eftersom Christine gick på att jag hade lämnat recept till henne, det var bara hon som hade tappat bort det. D.v.s jag slipper avdrag på mitt praktiska aprov för att jag inte lämnade det i tid. Gött. Och jag är lite efter, vi skulle ha gjort det praktiska provet i mars eller liknande. Ett tag sen var det i alla fall.
Jag kan dock inte påsåt att jag vet vad jag ska göra förnånting, men det reder väll sig. ... Till i morgon hoppas jag.

För er som bevakar min bilddagbok så grattis, bilder från niornas utklädningsdag [idag] kommer upp senare när jag kommit hem. Ungefär hälften av alla killar är inte killar, utan något mer åt det feminima hållet. Det roligaste är de som faktiskt ser ut som tjejer. Och max är söderportare(Söderport = Kristianstads ehm... moderatigaste skola. hejfördomar^^). HAHA. Allas vår lilla vänsterpartist ser übermoderat ut, och ja, det är kul. Han är rätt bra på att vara det. HUÖE. Och Chipsvännen är en sötig humla och massa anant folk är massa annat. Som sagt så kommer bilder upp senare ikväll hade jag tänkt. Massa posing utanför skolan vettni. Och jag ska sno typ chipsans katalog när den väl kommer ut, bara för att.

GAAH! Ojsan, insåg nyss att Britt-Marie sitter där nere och har betygssnack. Hjälp, detta kändes ju lagom grejt. Inte alls. Men visst, sänka lär jag ju inte göra, men ni vet hur det är, man tycker ju inte direkt om att ha betygssamtal. Leskigt

Och jag hade tänkt träna idag. Igen. Perhaps att toveälskling ruinerar dom planerna för mig, det mräker vi välan. Men förhoppningsvis inte. Jag vill jag vill.

Nu gott folk när ni förhoppningsvis genomlidit min inte alltför relevanta blogg, så har det dragit ihop sig till låten. Idag är det, tro det eller ej, INTE lars winnerbäck som får äran, utan Nick Cave med The ship song. Enjoy:

Your face has fallen sad now
For you know the time is nigh
When I must remove your wings
And you, you must try to fly.

Kommentarer
Postat av: Mags

Träningsnarkoman där.
Tänk bara på att när man blir tränad ökar ens förbränning och då behöver man mer mat. Vare sig du vill äta den eller inte.

2007-05-09 @ 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0