En fisk

Så, dags att vara lite aktiv igen kanske. Förhoppningsvis. Men bristen på besökare gör mig lite omotiverad. Som en ond cirkel helt enkelt...


Jag är i skolan nu. Fullkomligt meningslöst känns det som, men likväl är jag här. Uschmjusch för det. Men snart är det över, i alla fall för den här gången. Tur, för snart klara jag inte mer. Jag orkar inte se ut som att jag ler, orkar inte längre gå upprätt när jag borde ligga i en liten hög och skrika.

Tjae, dagens känslor. Dåligt.

Det känns som att allting är avskärmat från mig. Allt. Alla vänner, alla runt omkring mig. Alla känslor, allt jag borde känna.
Fast det är nog egentligen jag som avskärmar mig, inte tvärtom.

Kommentarer
Postat av: Magduh

Ibland får man ta att ingen vill läsa det man skriver, skriv ändå :).

2007-06-01 @ 16:11:50
Postat av: Elin

jag läser skitunge! ser du till att pinga din blogg ordentligt då? det drar en del läsare ska du veta!

2007-06-02 @ 10:41:38
URL: http://nelin.blogg.se
Postat av: mimmi

annie,vad är det som händer? jag tror ingen förstår varför det är som det är nu, eftersom vi inte får någon förklaring till varför du gör som du gör.

2007-06-06 @ 20:51:11
Postat av: mårran

du måste juh fortsätta skriva saker. . tänk såhär, det är inte så kul att läsa samma blogg flera ggr.. :)

2007-06-13 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0