äni

Idag är en sån dära... feelgooddag. Eller inte. Ni vet en sån dag, då man inte vet vad som står på, och inte heller vad man kan göra åt det. Man flyter bara runt i ett vimmel av meningslöshet och skulle göra allt för att börja flyga igen. Jag vill flyga. Inte flyta.

Och hur börjar man egentligen med att berätta om vardagliga saker efter en sådan inledning?

I övrigt är jag sådär äckligt fökyld, vilket givetvis inte gör det hela alltför mycket bättre. Men jag är dock inte tillräckligt sjuk för att låta bli att träna senare idag. Nej, så kul ska vi inte ha det. Medelpass med Johan blir det. Har jag för mig. I alla fall. Jag har friskus period nu, och man får ju hoppas att det håller i sig.

På tal om friskus och liknande kan jag ju berätta att anna, som har fått för sig att jag har nån form av ätstörningar eller liknande, då jag inte äter maten i skolan (hallå, ni ska pröva deras vegmat>.<), skulle pröva att äta lika lite som jag en dag. D.v.s. ingen frukost, knappt någon lunch, och sedan ett större mål mat på kvällen. Hon höll inte ens ut till lunch. Pussy.

Jag är sämst på blogg.se. Nån som är villig att starta bloggskola för mig? Jag kommer verkligen inte överens med den här sidan (höll på att skriva skolan oO). Den säger hejnejbajs och jag säger dumdej. Vi är inte kompisar vi, men det löser väl sig till slut.
Fast kanske inte.
Men med tanke på hur många som läser min blogg, inte, så känns det mer eller mindre lönlöst.

Och äni äter nu. (fisk som jag hade tänkt sluta äta, men går inte så bra när mamma mest bara lagar fisk för att hon nog inte orkar göra vegmat)

kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0