-meningsfulltitel-

Det är helt galet hur snabbt tiden går. det är snart skolavslutning och lov, lov underbara lov. Och låt oss inte glömma urix. Mums.

Fast låt oss tänka på nuet istället, (och inte på urix som är om bara 6 dagar^^) så ska jag på Snapphanefejden imorgon. Som distriktsmästerskap på scouterna, fast med heffligare namn. Ja, det är sant. Och vi har bästa laget, bästa ever. Porris, Livi, Mims, Emma, Jag och jagtrornogdetvaralla. det är bäst, och vi kommer äga sönder hela alltihopa, till och med Färlöv. Nästan kanske i alla fall.
Förhoppningsvis kommer det en blogg på söndag om hur bäst vi var och allt det där, om inte annat får ni stå ut med att läsa om vårt nederlag.

Dagens dag har varit trött och osammanhängande. Eller nej, eller jag vet inte. Skolan var segig, och jag gillar det inte. Försov mig förövrigt till klockan fem över nio då vi börjar kvart över nio. Seg start till och med. Men sen stan och träffa undrbara folket, och sen till friskis och leka workoutomat. Fråga mig inte varför just jag är just en workoutomat, det är Maxans fel.

Och egentligen skulle jag idag cykla till typ blasby, och elda tankar. Men det blev inte, så får kanske bli söndag? Eller något. Men jag ska ska göra det och elda för jag vill vill vill inte ha kvar dem, mina tankar. De är för mycket för mig... Och skrika ska jag, för jag har svalt för mycket för att må bra.


Så tills iövermorgon vänner, håll till godo:

VEM :
Saknar du: Alla som inte är här, kindof. (var inte det där ett jättebra, såraingenallssvar? ^^)
Vill du döda: hitler. eller vänta förresten, han var ju redan död. Men det finns säkert nån scan-nisse eller liknande som skulle förtjäna det.
Rörde dig sist: mams.
Vill du slå: Se svaret till vem jag vill döda.
Vill du kittla: max, om han kunde låta bli att vara sådär jobbigt okittlig!
Kramade du sist: ronja, när hon skolkade från sista biten på friskis
Vill du prata med: what about... einstein?
Skrek du på sist: liridon.
Vill du vara som: en hattifnatt
Sårade dig sist: jag vet faktiskt inte
Gjorde dig riktigt glad senast: underbara älskade vänner
Fick du sms från senast: maxan. för ungefär fem år sedan
Är vackrast på jorden: fina underbaraste vänner och familj.


HUR :
Går du: jag rullar
Svarar du i telefonen: ja annie
Fördriver du tiden: staden, skolan, friskis, datorn
Mycket pengar har du: barnbidragsnivå
Tjänar du pengar: se ovan
Ofta bäddar du sängen: det händer faktiskt... IBLAND!
Många stör du dig på: det finns folk, ja, dock inga namn nämnda
Ofta träffar du din familj: Olika delar av den olika mycket. Mamma och syster marie typ hela tiden. Syster elin när hon är hemma och inte marscherar i stockholmstrakten, syster elsa på tok för sällan, anders så sällan som möjligt och ja, det var i alla fall den närmsta familjen.


TROR DU :
Att du kommer bli något: njae..
På rymdvarelser: lätt.
Att folk tycker om dig: och det frågar ni mig om? nej, det är ute med självförtroende
På ett liv efter detta: kom igen, vi kan väll hålla oss till det vi har nu?
Att fiskar kan tänka: en fisk!
Att du kommer leva länge: vi håller oss till det som händer nu, aight?

VÄLJ :
Katt eller hund: katt. fast om ni skulle locka med en shar-pei hund så skulle jag inte klaga...
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: värme.
Vatten eller land: vatten.
Sex eller kyssar: närhet i allmänhet
Telefon eller internet: depends.
Musik eller tystnad: musik. jag drunkar i tystnad
Bok eller film: bok.
Leva eller dö: livet



Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
och så odlar jag min rädsla
ja, jag sår ständigt nya frön
och i mitt växthus är jag säker
där växer avund klar och grön
jag är livrädd för att leva
och jag är dödsrädd för att dö
men älskling vi ska alla en gång dö
ja, vi ska alla en gång dö
ja, vi ska alla en gång dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0