fredag

Så. Nu är det oficiellt sommarlov. Vet ni, vet ni varför? Just för att jag vaknade klockan 5. Då är det sommarlov, om något.

Så just därför skulle det vara lite svårt att berätta för er vad jag haft för mig idag, men njae, lite har jag faktiskt hunnit med. Kommit en bra bit med mitt städande bland annat. Notera dock att en bra bit inte är detsamma som klar.

Men ja, mycket mer finns inte att säga, kommer väl senare, lite mer inatt kanske.

Over and out.




Och så blev jag sjuk
Och blev den skugga du ser nu

Kommentarer
Postat av: syster

Du borde uppdatera din blogg oftare så jag har något att läsa.

2007-08-10 @ 11:19:37
URL: http://nelin.blogg.se
Postat av: magda

har du slutat ellooor?

2007-08-28 @ 15:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0