bakläxa

Så, ännu ett nytt inlägg. Mest för att credda syster för föregående lista, men tro att jag är latast i det hela långa landet falukorv och därmed inte orkar uppdatera föregående inlägg med nämnda lista. Men kanske också lite för att jag händelsevis har nånting på hjärtat att betynga era tankar med, fast nog allra mest för att få skriva "långa landet falukorv".

Ja. Som sagt. En syster har jag minsann, och tro att hon ger mig listor det sprutar om det. Eller nej kanske inte, jag snor nog mest dem från henne. Men nu har jag i alla fall creddat till henne så det räcker.

Och ja, jag vet att jag redan citerat hide away med laleh, men bara för att det är sant, rätt, perfekt och allt fint, och för att den går på repeat ikväll, sååå... Stå ut.

I must admit that I
Been feeling so alone
It's what I am
It's what I've been
What I've become

Kommentarer
Postat av: Elin

Doooti syster, tänka sig... :p nu är jag nöjd. pussinuss

2007-06-15 @ 15:27:29
URL: http://nelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0