22 december

Så, nu har jag kanske inte varit lika aktiv som jag från början tänkt, men det är helt enkelt smällar man får ta.

En del har hänt sen sist, inte mycket, men en del. Jullovet har börjat, betygen kommit (290p, bara Vg och MVG, yey) och jag kan äntligen-äntligen slappna av. Fruktansvärt skönt att inte behöva bekymra sig. Jag tänkte först skriva att det var skönt att slippa alla läxor och inlämningar osv, men kom på att jag gör de aldrig ändå, men de är i alla fall sköna att slippa tänka på.

Faktiskt.

Men nej, snart bär det av till Sherwoodskogen (kanske inte riktigt, men nästan i alla fall) och hugga gran med mamma. Det är just därför jag vaknade halvnio idag, för att om jag envisas med att vägra en färdighuggengran, så får jag nog trots allt vara med och hugga den.
Oui.


The lived and learned,
Lived and learned,
Lived and learned (lived and learned)
Outlived their lust and traded want in for concern,
Singing "that's all right."
Yeah that's all right
Aw it's all all all all...

Kommentarer
Postat av: Kakis

MEN! Du ska skriva mer, detta är en av de bloggar jag brukar läsa, men det kommer ju aldrig något nytt, kom igen nu för fan!

2007-12-31 @ 00:33:33
URL: http://algotsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0