16 december

Såååå: helgen.

Fredag: Först skola, och sen folk hos koffe. Det var inget spec egentligen, men väldigt mys. Sådär lagom nu mitt i vintern (som jag hatar den).

På lördagen var det först julbak med mamma, syster elin och uffe. Pepparkakor och lusse- giraffer, svanar, kasettband och microvågsugnar blev det. Jag var sådär jobbigt trött och oseriös vilket resulterade i inte helt seriösa lussebullar.
Pepparkakorna var fruktansvärt fina de med, glöm allt vad gummor, gubbar och julbockar heter, nej, giraffer, elefanter och diverse andra djur ska det vara! Alldeles underbara blev de.
Sen på kvällen var det chillkväll igen, fast hos Padington istället, mys det med. Förutom när chipseh glömde bort mig och jag gick rundor på helgedal i mer än en halvtimme i minusgrader. Med 23 öre på mobilen går det liksom inte ringa och påminna.

Söndag, dvs idag, var vi i Mosslunda och gjorde marsipangodis, det är nog det närmsta vi kan komma jultradition i vår familj. Det var mysigt, dock utan syster Marie. Sen var det mat, och sen hem.

Med andra ord ingen jättespeciell helg, mest bara mysig. Och sen är det avslutningsvecka, tjalalalaaa

Men nu får det vara bra
Over and out

Kom dra med mig in i ett hörn, kyss mig och ljug
och gör det så bra att jag verkligen tror dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0