14 december

Bloggnörd som jag är så måste jag ju blogga nu. Igen.

Det var tänkt ett fint inlägg om något viktigt igår, men det hanns inte med då jag bokstavligen pluggade från det att jag kom tills jag gick och la mig. På riktigt
Men 75 fysikuppgifter, 4 labbrapporter, 1 svenska recension, plugga till 20 sidors nervsystem prov samt göra några fysikextrauppgifter.

Det var sista inlämningsdag idag, märks det?

Nej men ärligt, inte så lite stolt är jag. För jag är trots allt den med sämst självdisciplin, någonsin.
Och det blev någorlunda bra, faktiskt.

För att fortsätta på skoltemat: jag höjer mig med minst 35 poäng. Big time. Men sen hoppas jag väl på en sisådär 10-15 poäng till, men alla är så snåla nu på hösten ändå, så vi får väl se hur det går med det.
(kan väl nämnas att ett av de där tre sista ämnena är idrott, hör och häpna)



För att bespara er mer tjat slutar jag nu.
Sant



How do you stand when you've been crushed?
So rags to rags and rust to rust
Don't let me go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0