12 december

Så, bloggnörd var det ja.
Har man sagt så har man. Och ja, jag har ju sagt.
F.ö. är jag bäst på luddiga uttalanden.
Och felsägningar.

Idag till exempel. Häftig som jag var hängde jag på stjärnan, tillsammans med alla andra coola katter. Vi står utanför och ser sådär coola ut, vi får nog akta oss så att vi inte blir för coola, och jag lyckas kläcka ur mig bland annat missbrunka.
Bäst som sagt.

Men på stjärnan var det. Inget vettigt egentligen, mest gruppterapisamtal. Och pepparkakor som smakade trolldeg.
Rys.

Innan dess (mest bara för att kasta om dagen helt och göra er så förvirrade som möjligt) var jag och fiskmimmi i staden och var häftiga. Häftigast var jag som köpte snyggaste koftan på lilla jc. Som det fortfarande heter. I min värld. I min lilla värld. Utav blommor.

Ja.

Over and out.


I natt kan jag se Vintergatan
och du är missnöjd med ditt liv
och i paniken när du vaknar
hör du klockorna som går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0